loading...
چت شیک
علیرضا بازدید : 23 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

سلام به دوستان و طرفداران تک نیمباز

امروز هم واستون یک نرم افزار آماده کردم که در جای خودش خیلی کاربردی و مفیده و شما با استفاده از این نرم افزار می تونید به چندین کد xml نیمباز که تقریبا مهم تر از بقیه کدها هستند دسترسی پیدا کنید و همچنین با ادیت کردن محل های مشخص شده در کدها آن را پس از لوگین شدن آیدی به سرور نیمباز ارسال کنید و دستور العمل های خود را اجرا کنید ، این نرم افزار تقریبا برای برنامه نویسان نیمباز کاربرد مستقیمی داره

اسکرین شات :

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 65 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت دوستداران و طرفداران تک نیمباز

خب قضیه فیلتر شدن تک نیمباز واسه خودش داستانی داره و من هم حال نمیخوام مثل مامان بزرگ ها واستون داستان بگم فقط چند تا از قسمتاشو واستون میگم که در اطلاع باشید که چی سر تک نیمباز اومد...

فیلتر شدن سایت تک نیمباز

برای مشاهده ی جزئیات به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 78 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

در این پست قصد دارم فیلم آموزشی ساخت آواتار گرابر نیمباز ، یاهو ، فیس بوک که توسط تیم تک نیمباز برای شما تهیه شده رو در اختیار شما قرار بدم . آواتار گرابر در واقع ساده ترین نوع برنامه نویسی نیمباز هستش و ما این نوع آموزش رو در واقع واسه مبتدیان آماده کردیم امیدواریم این فیلم آموزشی باعث پیشرفت شما در امر برنامه نویسی نیمباز بشه . برای ساختن همچین برنامه هایی باید از نرم افزار برنامه نویسی مخصوص خود استفاده کنید . ما در اینجا به وسیله ی ویژوال بیسیک که دارای محیطی راحت تر برای کاربران است استفاده کردیم شما می تونید نرم افزار ویژوال بیسیک را در گوگل جستجو کرده و دانلود کنید حجمش حدودا 18 مگابایت باید باشه !

ما در حد امکان سعی کردیم حجم فیلم رو خیلی کم کنیم تا راحت دانلود کردن آن برای همه میسر باشه . فایلی که شما دانلود می کنید بصورت exe فشرده شده شما پس از دانلود باید اون رو در کامپیوتر خود اکسترکت کنید .

 

برای دانلود آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 60 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

با سلام ، همونطور که میدونید Nimbuzz یک مسنجر پیشرفته و کاملا معروفی در جهان بخصوص در میان ایرانیان محسوب میشه از این رو روزانه هزاران کاربر رو به خودش جذب میکنه و اولین اقدام کاربران برای شروع چت در نیمباز ، ساختن آیدی شخصی در نیمبازه و تیم امنیتی تک نیمباز با توجه به قسمت اعظمی از نظرات ارسال شده شما در این خصوص ، تصمیم گرفته این  مطلب ساده را برای کاربران مبتدی آموزش دهد . در اینجا ما آموزش مرحله به مرحله ی ساخت آیدی نیمباز رو همراه با تصویر آماده کردیم .

 

برای مطالعه ی آموزش به ادامه مطلب این پست مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 24 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

فیلم آموزشی ساخت برنامه های نیمباز به شما کمک خواهد کرد که شما برنامه های دلخواه خود را مطابق این الگو بسازید . در صورت مشاهده ی این فیلم که توسط تک نیمباز برای شما تهیه شده ، شما کد نویسی لوگین کردن آیدی نیمباز ، تغییر دادن اطلاعات شخصی خودتون مثلا تغییر پسورد آیدی ، شماره موبایل ( که در صورت فراموشی رمز عبوز عبور از این روش استفاده کنید ) و هم چنین تغییر ایمیل آیدی را یاد میگیرید .

شما با فرا گرفتن این اطلاعات می توانید تقریبا برنامه نویس خوبی برای نیمباز شوید . در صورتی تمایل می توانید به جمع برنامه نویسان ما در انجمن تک نیمباز بپیوندید و برای تیم برنامه نویسی کنید .

 

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 18 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

بکس الان با یک برنامه خوب آشنا شدم این برنامه میتونه به شما کمک کن تا بتونید اونر اصلی روم رو بن کرده و خودتون رو اونر اصلی روم کنید

امیدوارم از این برنامه به درستی استفاده کنید...

دانلود در ادامه مطلب.........

علیرضا بازدید : 14 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

یک برنامه فوق العاده مخصوص هک کردن user های که با سیستم عامل اندورید وارد نیمباز میشوند ...

این برنامه رو امروز براتون بصورت کاملا رایگان در وب سایت شیک نیمباز به اشتراک گذاشتم.

 

دانلود در ادامه مطلب ....

علیرضا بازدید : 252 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

سیمبل برای زیبا سازی آیدی شما ...!

 

انواع فونت، سیمبول و شکلک


سیمبل و شکلک

☮ ✈ ♋ 웃 유 ☠ ☯ ♥ ✌ ✖ ☢ ☣ ☤ ⚜ ☸
♨ ❖ ❤ ❥ ❦ ❧ ♡ ✗ ✘ ⊗ ♒ Ω ♦ ♠ ♥ ♣ ♢ ♤ ♡ ♧ ✦ ✧ ♔ ♕ ♚ ♛ ★ ☆ ✮ ✯ ☄ ☾ ☽ ☼ ☀ ☁ ☂

☮ ✈ ♋ 웃 유 ☠ ☯ ♥ ✌ ✖ ☢ ☣ ☤ ⚜ ☸

♨ ❖ ❤ ❥ ❦ ❧ ♡ ✗ ✘ ⊗ ♒ Ω ♦ ♠ ♥ ♣ ♢ ♤ ♡ ♧ ✦ ✧ ♔ ♕ ♚ ♛ ★ ☆ ✮ ✯ ☄ ☾ ☽ ☼ ☀ ☁ ☂ ☃
☻ ☺ ۩
♪ ♫ ♬ ✄ ✂ ✆ ✉
∞ ♂ ♀ ☿ ▲ ▼ △ ▽ ◆ ◇ ◕ ◔ ʊ ϟ ღ 回 ₪ ✓ ✔ ✕ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☪ ☫ ☬ ☭ ™ © ® ¿¡ №⇨ ❝❞ ∃ ⊥ ∀ Ξ ∞ Σ Π
⌥ ⌘ 文 ⑂
ஜ ๏ ⚓ ⎈
☹ ☺ ☻ ت ヅ ツ ッ シ Ü ϡ ﭢ

™ ℠ © ® ℗

Money - Currency symbols

$ ₣ ¢ £ ¤ ¥ ฿ ₠ ₡ ₢ ₣ ₤ ₥ ₦ ₧ ₨ ₩ ₫ ₪ €
$ ¢ ﹩ £ ¥ ₩
Blackboard bold (Double-struck) letters

ℂ ℍ ℕ ℙ ℚ ℝ ℤ

Antique letter characters

ℬ ℰ ℯ ℱ ℊ ℋ ℎ ℐ ℒ ℓ ℳ ℴ ℘ ℛ
ℭ ℮ ℌ ℑ ℜ ℨ


▲◣◢ ◥▼△▽ ⊿◤◥ △ ▴ ▵ ▶ ▷ ▸ ▹ ► ▻ ▼ ▽ ▾ ▿ ◀ ◁ ◂ ◃ ◄ ◅

Maths, Numbers
Half, third, parts

⅟½⅓¾⅔⅕⅖⅗⅘⅙⅚⅛⅜⅝⅞

Comparison signs

≂ ≃ ≄ ≅ ≆ ≇ ≈ ≉ ≊ ≋ ≌ ≍ ≎ ≏ ≐ ≑ ≒ ≓ ≔ ≕ ≖ ≗ ≘ ≙ ≚ ≛ ≜ ≝ ≞ ≟ ≠ ≡ ≢ ≣ ≤ ≥ ≦ ≧ ≨ ≩ ⊰ ⊱ ⋛ ⋚

Integrals

∫ ∬ ∭ ∮ ∯ ∰ ∱ ∲ ∳

 

بقیه در ادامه مطلب ...

علیرضا بازدید : 37 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

اگه آیدی شما هک شده الان دارید با آیدی دیگه چت میکنی یا دیگه تصمیم گرفتی نیمباز نیای ! من راه واستون دارم که میتونید تا آخرش برید و آیدیتون رو دوباره از اون یارو آقا دزد ایدی پس بگیرید (کاملا رایگان*)

میتونید بردی ادامه مطلب و ترفند رو بخونید و عملی کنید...........

علیرضا بازدید : 12 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام دوستان امروز در ادامه مطلب براتون یک آیدی گذاشتم که میشه ازش دیکشنری ساخت یعنی هست و ...

اگه دوست داری میتونی بری ادامه مطلب و اونو اد کنی ( توضیح بیشتر در ادامه مطلب.

علیرضا بازدید : 8 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام ، فکر نکنم که کسی با فلود دیگه آشنایی نداشته باشه چون همتون به احتمال زیاد توی روم ها گرفتار برخی از این فلود زن ها شدید و با طرز کارش آشنایی دارید از همین رو تیم برنامه نویسان تک نیمباز برای شما یک فلودر قدرتمند و پر سرعت در اختیار شما قرار داده داده اند که شما هم طعم فلود دادن رو بچشید فقط قبل از استفاده از برنامه باید آیدی های فلودتون رو که باید تعدادش زیاد باشه رو با پسورد یکسان داخل برنامه وارد کنید و اون ها را مربع از هم جدا کنید هم چنین برای اینکه هر سری که میخواین فلود بزنید آیدی ها رو تک تک داخل برنامه ننویسید و در وقت صرفه جویی کنید بهتره آیدی هاتون رو داخل یک فایل تکست نوشته و اون ها رو با مربع جدا کنید موقع استفاده از نرم افزار در قسمت آیدی ها paste کنید این نرم افزار قابلیت نمایش تعداد آیدی هایی که به راحتی آنلاین شدند ، و نماشی آیدی های بلوک شده و مشکل دار ، نمایش تعداد آیدی های بن شده توسط مدیر روم و همچنین نمایش آیدی هایی که به راحتی وارد روم شدند را دارد قابل توجه است که به برنامه قابلیت جواب دادن به سوالات ادمین اضافه شده و شما هیچ مشکلی در هنگام ورود آیدی ها به روم ندارید . این برنامه ابتدا توسط مدیران تک نیمباز تست شده و از صحت کارکرد این برنامه اطمینان حاصل کردیم . همچنین ما برای جلوگیری از بلوک شدن آیدی های فلود شما 5 نوع سرعت سنج گذاشتیم که شما با توجه با سرعت و نوع اتصال خود به اینترنت یکی از این گزینه ها را تعیین کنید .

ادامه مطلب ...
علیرضا بازدید : 109 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام ، چندی پیش شاهد تغییرات جدیدی در روم های نیمباز بودیم این تغییرات برای مدیران روم نیمباز خیلی مفید بوده و کارشون رو تا حدودی برای مدیریت روم هاشون راحت کرده . شما هم در صورتی که بخواید وارد روم بشید این پیغام برای شما هم نمایش داده میشه :

Introducing Chat commands for Nimbuzz Chat Rooms. Type /help to get details

خب ما در اینجا قصد داریم آموزش کار کاردن با این بوت جدید رو در اختیار شما قرار بدیم .

خب وقتی اون پیغام بالا برای شما نمایش داده شد در صورت تمایل می تونید این دستور رو داخل روم تایپ و ارسال کنید تا توضیحات و دستورات انگلیسی این بوت برای شما به نماشی در بیاد . Help/

توجه : دستوراتی که شما برای بوت در روم می فرستید برای کاربران درون روم به نمایش در نمیاد و فقط خودتون می تونید این پیام ها رو ببینید .

 

 

ادامه مطلب ...

علیرضا بازدید : 15 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید واسه شما هم پیش اومده باشه که آیدی هایی رو دیده باشید که بصورت سرور بوت کار می کنند یعنی اگه بری پی وی شون و دستورات مربوطه را ارسال کنید عکس العمل خاصی را همون موقع انجام میدن . خب ما اینجا قصد نداریم به شما آیدی سرور معرفی کنیم . نرم افزار سرور بوت برای شما ساخته شد که دارای امکانات زیادی هستش که میتونه نیاز شما رو برای ایجاد یک سرور بوت اختصاصی فراهم کنه . به دلایلی نرم افزار رو واسه فروش گذاشتم و فعال شدن برنامه فقط توسط کد اکتیو 16 رقمی انجام میشه یعنی تا کد صحیح را وارد نکنید نمی تونید آیدی تون را لوگین کنید البته برای اینکه شما نرم افزار رو یه تست کوچیک هم بکنید یک گزینه demo version گذاشتم که توی مدت زمان مشخصی برنامه از کار بیفته !

دقت کنید برای اضافه کردن جوک یا فال دو تا گزینه دارید یا آیتم های تون رو یکی یکی اضافه می کنید یا لیست جوک هاتون رو از داخل یک تکست باکس browse می کنید تا در وقت صرفه جویی بشه . دقت داشته باشید که هر جوک یا فال رو توی یک خط بنویسید به این صورت جوک هاتون از همدیگه جدا میشن چون در این روش جدا کردن با مربع نذاشتم که یک ابتکار جدیدی باشه در این صورت جوک هاتون کامل لود میشه . این نرم افزار هم قابل استفاده در ویندوز و هم سرور مجازی یا vps می باشد و هم چنین قابل استفاده بر روی انواع سرور های چت jabber مثل سرور های جدید چت که با دادن هاست و پورت به اون ها لوگین میشید ، می باشد .

دستورات نرم افزار هم داخل نرم افزار هست یک دکمه ای به اسم Remote Commands که با رنگ آبی مشخص شده !

در ورژن بعدی امکانات بیشتری اضافه میشه اما با قیمت بالاتر !


برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 54 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام این بار قصد دارد مسنجر جدید ایرانی را به شما معرفی کند که توسط برنامه نویسان خوب ایرانی ساخته شده است و امکانات جالب و قابل توجهی دارد .

ادامه تصاویر و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب ...

علیرضا بازدید : 11 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (1)

Miranda IM یک کلاینت مسنجر فوری و چند پروتکله برای ویندوز است. این نرم افزار سرعت بالایی داشته و به حافظه بسیار کمی نیاز دارد به طوری که فضای یک floppy disc نیز برای آن کافی می باشد. سیستم پلاگین قدرتمند آن باعث می شود تا این برنامه بسیار انعطاف پذیر باشد. Miranda IM بیشتر ویژگی های اساسی را برای استفاده کاربران شامل می شود و علاوه بر این بیش از 350 ویژگی پلاگین دیگر را نیز جهت توسعه قابلیت های نرم افزار می توان دانلود کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Miranda IM:
پروتکل موجود:
- ICQ

- AIM (AOL Instant Messenger)
- IAX (Inter-Asterisk Exchange)
- IRC (Internet Relay Chat)
- MSN
- Jabber
- Yahoo
- Gadu-Gadu
- Tlen
- Netsend

- و ...

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

علیرضا بازدید : 14 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید واسه شما هم پیش اومده باشه که بعضی اوقات به ساختن آیدی نیاز شدیدی پیدا کنید و بدنبال یک نرم افزار سالم جهت ساختن آیدی نیمباز باشید ولی به دلایلی این نرم افزار رو پیدا نکنید . خب در این زمینه تیم تک نیمباز برای شما یک نرم افزار آیدی میکر ساخته که به راحتی می تونید هر تعداد آیدی رو ایجاد کنید و هیچگونه محدودیتی در ساخت آیدی نخواهید داشت . در ورژن بعدی این نرم افزار قابلیت ساخت آیدی راندم برای ایجاد آیدی های فلود به تعداد زیاد هم اضافه میشه .


برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 11 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

خب کسانی که عشق فلود کردن دارن این نرم افزار میتونه گزینه ی خوبی براشون باشه شما میتونید بصورت anti stop فلود بدید برای راحتی کار شما هم تعداد زیادی آیدی داخل برنامه گنجانده شده که بصورت هوشمند اد فلود دادن رو شروع میکنن فقط کافیه شما اسم آیدی شخصی رو که میخواین فلود بدید وارد کنید بعد هم دکمه ی استارت رو فشار دهید .


برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 10 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Nimbuzz Messenger از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل می باشد که با آن می توانید به ارسال پیام های چت به صورت نامحدود بپردازید و تماس های صوتی بین المللی با ارزان ترین قیمت را برقرار کنید. این مسنجر که برای سیستم عامل های جاوا ، سیمبین ، IOS ، ویندوز ، مکینتاش و آندروید نسخه های مختلفی را عرضه کرده است پس از مدت ها نسخه ی ۲.۴.۰ را امروز برای اندروید منتشر کرد !

Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید !
اگر دوست دارید با مردم سراسر دنیا در ارتباط باشید و به چت کردن با آن ها بپردازید مسنجر نیمباز را امتحان کنید !!

برخی از ویژگی های Nimbuzz Messenger اندروید :

  • برقراری تماس های صوتی با کیفیت بالا و ارزان
  • ارسال پیام هایی با ارزان ترین قیمت و بهترین جایگزین sms
  • ایجاد چت های گروهی
  • اتصال حساب های کاربردی سرویس های یاهو ، جیمیل و …
  • پیدا کردن دوستان جدید در اتاق های چت و اشتراک گذاری مکان خود
  • دارا بودن اطلاعیه ی PUSH برای آنلاین و در دسترس بودن برای همیشه
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
  • امکان افزودن افراد به مخاطبین حساب نیمباز خود
  • تنظیمات گسترده نظیر تنظیم تصویر زمینه ی چت ، حالت افقی یا عمودی و انتخاب اواتار برای آیدی
  • و ده ها امکانات بی نظیر دیگر …

جددیترین ورژن مسنجر نیمباز را می توانید با یک کلیک و به صورت رایگان برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v2.6.0 :

نسخه ی جدید نیمباز با ظاهری متفاوت و سریع تر

* طراحی جدید برای بخش دیالر

* طراحی جدید Contact Profiles با ظاهری رنگارنگ و متفاوت

* افزوده شدن قابلیت مرتب سازی چت ها

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

علیرضا بازدید : 10 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)
 

Nimbuzz Messenger از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل می باشد که با آن می توانید به ارسال پیام های چت به صورت نامحدود بپردازید و تماس های صوتی بین المللی با ارزان ترین قیمت را برقرار کنید. این مسنجر که برای سیستم عامل های جاوا ، سیمبین ، IOS ، ویندوز ، مکینتاش و آندروید نسخه های مختلفی را عرضه کرده است پس از مدت ها نسخه ی ۲.۴.۰ را امروز برای اندروید منتشر کرد !

Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید !
اگر دوست دارید با مردم سراسر دنیا در ارتباط باشید و به چت کردن با آن ها بپردازید مسنجر نیمباز را امتحان کنید !!

برخی از ویژگی های Nimbuzz Messenger اندروید :

  • برقراری تماس های صوتی با کیفیت بالا و ارزان
  • ارسال پیام هایی با ارزان ترین قیمت و بهترین جایگزین sms
  • ایجاد چت های گروهی
  • اتصال حساب های کاربردی سرویس های یاهو ، جیمیل و …
  • پیدا کردن دوستان جدید در اتاق های چت و اشتراک گذاری مکان خود
  • دارا بودن اطلاعیه ی PUSH برای آنلاین و در دسترس بودن برای همیشه
  • امکان به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان
  • امکان افزودن افراد به مخاطبین حساب نیمباز خود
  • تنظیمات گسترده نظیر تنظیم تصویر زمینه ی چت ، حالت افقی یا عمودی و انتخاب اواتار برای آیدی
  • و ده ها امکانات بی نظیر دیگر …

جددیترین ورژن مسنجر نیمباز را می توانید با یک کلیک و به صورت رایگان برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v2.6.0 :

نسخه ی جدید نیمباز با ظاهری متفاوت و سریع تر

* طراحی جدید برای بخش دیالر

* طراحی جدید Contact Profiles با ظاهری رنگارنگ و متفاوت

* افزوده شدن قابلیت مرتب سازی چت ها

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 6,599